Frontpage Forside  l  Sitemap  l  Søgning  l  Kontakt os  l  Jofrasales Login ADKnet  l  Danish English Germany China France

Forside » Nyheder/presse » Nyheder

Nyt katalog med udstyr til tekstur analyse

Lloyd Materials Testing, en del af AMETEK Test & Calibration Instruments, har udgivet et nyt 24 siders katalog over løsninger til tekstur analyse af fødevarer og test af emballage. Lloyd Materials Testing er blandt verdens førende leverandører af komplette og innovative systemer til tekstur analyse og emballage til fødevareindustrien, den farmaceutiske og kosmetiske industri, samt indpakning.

Farve brochuren dækker alle aspekter af tekstur analyse, herunder fordele og ulemper ved forskellige test metoder, specifikke test metoder som funktion af fødevarer og det brede produkt sortiment inklusiv greb, kløer og fiksturer. Test instrumenterne suppleres med vores avancerede Nexygen software der er designet med forprogrammerede test til at måle tekstur parametre som chewiness, crispness and cohesiveness.

Kataloget kan downloades her eller rekvireres ved at kontakte Salgschef Allan Lind, AMETEK Danmark A/S på al@ametek.dk eller +4548168024.

29-02-2012

AMETEK Denmark A/S - Gydevang 32-34, 3450 Allerød, Danmark - Tlf: 4816 8000, Fax: 4816 8080 - E-mail: jofra@ametek.com