Frontpage Forside  l  Sitemap  l  Søgning  l  Kontakt os  l  Jofrasales Login ADKnet  l  Danish English Germany China France

Forside » Nyheder/presse » Nyheder

Endnu en ny JOFRA Handheld Pressure Calibrator

JOFRA har gjort det igen!

Vi har endnu en gang sat nye standarder for funktionalitet og brugervenlighed for håndholdte tryk kalibratorer.

Den nye HPC600 er en ægte multifunktionel løsning designet til at spare, tid, penge og plads! HPC600 har en indbygget i elektrisk pumpe system til generering af tryk og vakuum – blot ved et enkelt tryk! Ud over det unikke pumpe system, tilbyder HPC600 en komplet udvalg af features og funktioner gør det til et ideelt værktøj og kalibrator.

HPC600 er en trykindikator, en trykkalibrator, en komplet mA loop kalibrator, herunder 24 volt, et voltmeter, et termometer og en tryk/vakuum generator.
Alt sammen leveret i et robust look med en let intuitivt styresystem i din hule hånd.

HPC600 leveres som et klar-til-test-system, komplet med slange, fittings og en polstret blød taske, der er udstyret til at opfylde ethvert behov for tryk kalibrering.

28-01-2010

AMETEK Denmark A/S - Gydevang 32-34, 3450 Allerød, Danmark - Tlf: 4816 8000, Fax: 4816 8080 - E-mail: jofra@ametek.com